keyvisual



 
 
 



Parajumper Jas

Hoe om gewicht te verliezen in de schouders van vrouwen Schouders zijn een typische probleemvlek op vrouwen. Veel vrouwen slaan dik in hun heupen, dijen of midsectie in plaats van hun bovenlichaam, maar brede schouders zijn soms gebaseerd op genetica. U kunt een aantal lifestyle tweaks maken die de schoudergrootte lichtjes kunnen verminderen, maar vooral als u momenteel overgewicht draagt. U kunt ook de uitstraling van hen verminderen door uw fitness routine te aanpassen en wat stijlaanpassingen te maken. Laag eten om gewicht te verliezen Uw schouders worden voornamelijk gekenmerkt door spieren, botten en bindweefsels, maar ze hebben overtollig vet als u overgewicht bent. Als dat de uitkomst, zal het verminderen van uw lichaamsvet percentage helpen vet overal te verwijderen. Het is onmogelijk om gewichtsverlies op schouders te richten, maar door lichaamsvetpercentage te verliezen, maakt u ook schouders kleiner. Om kilo te verliezen, zouden vrouwen in Parajumpers Dames Winterjas de regel tussen 1.200 en 1.500 calorieën per dag moeten eten om ongeveer 1 tot 2 pond vet per week, Note California State School, te verliezen. Zorg ervoor dat calorieën, natuurlijke voedingsmiddelen, zoals groenten en fruit, gedroogde bonen, graan, nonfat zuivel en mager gezonde eiwitten, worden verminderd. Met de insluiting van bonen, Vogel, Pluimvee, Tofu en zeevruchten, om te houden aan een beperkt calorie dieet zonder te voelen . Deze voedingsmiddelen bieden vezels en / of eiwitten twee voedingsstoffen die u helemaal voelen, zodat u het onwaarschijnlijk bent om te zitten van honger. Meet uw porties en schrijf het voedsel dat u elke dag eet om de hoeveelheid te eten die u eet, als u vindt dat u te snel of te traag bent, u kunt dan dienovereenkomstig aanpassen. Als vrouwen, hoewel u nooit minder dan 1.200 lichaamsvet moet eten, of u kan het overtollige vet langzamer maken door in te gaan naar de 'Undernourishment modus', inclusief de schouders, doordat u uw calorieverbranding met cardio verhoogt. Het oefenen aerobically maakt het makkelijker om te creëren Een calorie-tekort nodig voor algehele vetverlies, die zal slanken schouders als je overgewicht. Een 155 pond persoon zal ongeveer 300 ongezond vet geladen hoge vet overtollige consumptie van kilofats verbranden in een uur lange water aerobics klasse, 520 calorieën in een 60 minuten laag Impact stap aerobics klasse of 670 calorieën in een uur op de elliptische machine. Als u minder dan 155 pond wint, verbrandt u min of meer minder. Een 125 pond persoon verbrandt 240 calorieën in een uur water aerobics en 420 calorieën of 540 calorieën in Een uur met lage impact-aerobics of de elliptische oefening, respectievelijk. Die calorieverbranding komt in het algemeen op. Als u 540 ongezonde dikke dikke, dikke, dikke overmaat consumptie kilofats per oefening verbrandt, drie functies per week, dat genoeg is om ongeveer een halve kilo vet per week te verbranden. Uitoefening van drie keer per week verhoogt ook uw stofwisseling op een andere tijd, Notes Harvard School of Medicine, en dit helpt u om gewicht te verliezen. Als u een cardio-oefening wilt selecteren, kan het ook helpen om de spieren te verminderen. Als schouders goed ontwikkeld zijn om te zwemmen of roeien als je primaire cardio workout, Als voorbeeld, doorschakelen naar hardlopen, kan de elliptische of een stap- of dansklasse zeker helpen. Gewichtstraining voor slankere schouders Gebruik oefening om spieren te bouwen in je onderlichaam om schouders beter te laten zien in verhouding tot je frame. Geniet van barbells, dumbbells of ketelbellen als een strijd als u lunges, Trap ups, Leg de squat, Deadlifts en ketels klokken schommelt om de spieren in uw billen, dijen en benen en heupen te produceren. Meer gerichte bewegingsbewegingen, Alsof glute-terugslag, Glute-bruggen en hamstring spierkrullen, Kan ook je benen opbouwen om de uitstraling van een verdeeld lichaam te geven. Don negeer je borst volledig, levensstijl en aanbod. Houd je armen en rug getinte met oefeningen met behulp van overtollig vet of lichtere gewichten, Dit soort armglijbanen, Bent over jiggen en bocht over rijen, kan Chatalaine voorstellen. Parajumpers Dames Stockverkopen Deze oefeningen houden uw schouder- en rugspieren onderwezen en getinte en uw eigen houding, maar gewonnen voeg bulk toe aan uw frame. Zelfs als u vanzelfsprekend brede schouders hebt die aanzienlijk krimpen bij het eten en uitwerken, kunt u de uitstraling ervan met uw kleding minimaliseren. Balanceer grotere schouders door meer volume aan je heupen te maken met een A-lijn of schaatserrok of -kleding, of Wide-fietsbroek, en gebruik patronen of lichte stof om je schouders te houden. En vermijd kleding met schouderuitbreidingen. Ga voor een beetje losse jassen en blazers die in je heupen aan je heupen raken, in plaats van een strakke, gestructureerde blazer die schouders accentueert. Vermijd tops en jurken met noedels riemen of halter necklines, en ga voor een klassieke V-hals look of een top met raglan mouwen om bredere schouders te verzwakken.

Parajumpers Dames Stockverkopen,Parajumpers Dames Winterjas

Parajumpers Dames Stockverkopen,Parajumpers Dames Winterjas

 

 

 

 

 

Parajumpers Amsterdam,Parajumpers Antwerpen
Parajumpers Amsterdam,Parajumpers Antwerpen

Parajumpers Kids Kopen,Parajumpers Kopen
Parajumpers Kids Kopen,Parajumpers Kopen

Parajumpers Jas Prijs,Parajumpers Jas Sale
Parajumpers Jas Prijs,Parajumpers Jas Sale

Parajumpers Sale Dames,Parajumpers Sale Men
Parajumpers Sale Dames,Parajumpers Sale Men

Parajumpers Long Bear Sale,Parajumpers Long Bear Women
Parajumpers Long Bear Sale,Parajumpers Long Bear Women

Pjs Jassen,Pjs Jassen Amsterdam
Pjs Jassen,Pjs Jassen Amsterdam

Parajumpers Gobi,Parajumpers Gobi Amsterdam
Parajumpers Gobi,Parajumpers Gobi Amsterdam

Parajumper Kids Online,Parajumper Kinderjassen
Parajumper Kids Online,Parajumper Kinderjassen

Parajumpers Jassen Prijs,Parajumpers Jassen Sale
Parajumpers Jassen Prijs,Parajumpers Jassen Sale

Parajumpers Jas Dames,Parajumpers Jas Heren
Parajumpers Jas Dames,Parajumpers Jas Heren

Top