keyvisual



 
 
 



Parajumper Jas

Hoe kan je homeostase behouden tijdens een toename in de oefening Homeostase behouden Tijdens een toename van de oefening door Brenna DavisHomeostasis is de neiging van het lichaam om relatief consistente interne condities te behouden. Verschillende lichaamsystemen, waaronder het endocriene systeem en het hart, En ook de hersenen werken om gezonde lichamelijke condities te behouden. Bijvoorbeeld, de hartslag verhoogt tijdens de oefening om de bloedstroom naar het weefsel te verhogen, gezonde organen en spieren te waarborgen. Het lichaam reageert op warmte door te zweten om het lichaam terug te keren naar de normale temperatuur. Een goede algehele welzijn verbetert homeostase en verbetert het vermogen van je lichaam om terug te keren naar normaal. Verschillende acties die je tijdens de oefening kunt nemen, zal ook de homeostatische functie verbeteren. Strek en opwarm voordat u werkt, Met name als u weerstandstraining doet. Dit verhoogt de bloedtoevoer naar uw borst, een belangrijk deel van homeostase. Een verhoogde bloedtoevoer helpt uw ​​spieren efficiënter te werken. Adem diep en zorg regelmatig voor voldoende zuurstoftoevoer. Als het bloed goed oxigen rijk is, werken uw spieren beter en u bent minder waarschijnlijk oververhit. Adem langzaam door hyperventileren. U kunt uw trainingsroutine vertragen als u niet goed kunt ademen. Controleer uw polsslag. Voor de meesten van ons, de ideale hartslag tijdens het strakke dagelijkse leven 70 procent tot 80 procent van hun maximale hartslag. Parajumpers Winterjassen Sale Als uw hartslag dit overschrijdt, kan uw lichaam minder goed werken. Voor mensen met een gezondheidsprobleem kan homeostase verspild raken wanneer de hartslag te veel versnelt. Bereken je doel hartslag door je leeftijd van 220 af te trekken. Om je te pulseren, Plaats je vingers op de pols bij je pols en controleer de beats gedurende 10 seconden. Vervolgens vermenigvuldigen hoeveel bij zes. Houd jezelf gehydrateerd voor, tijdens en na training. Voldoende water speelt een sleutelrol in homeostase. Wanneer u zich ontwatert, worden uw gewrichten aangetast. Je zweet nog steeds minder, wat je risico op verwarming verhoogt. Uitdroging kan ook uw kans op een onregelmatige hartslag aanzienlijk verhogen. Een onregelmatige hartslag is eigenlijk gevaarlijk en kan oefening heel moeilijk maken. Slow down aan het einde van de training, in plaats van helemaal te stoppen. Doe een paar stretches of een work out cool down. Parajumpers Women Het zitten van jezelf terwijl je hart is aan het racen, kan je hart dwingen om harder te werken. Het verhogen van hoe lang het nodig is om terug te keren naar homeostase.

Parajumpers Winterjassen Sale,Parajumpers Women

Parajumpers Winterjassen Sale,Parajumpers Women

 

 

 

 

 

Parajumpers Zomerjassen Dames,Parajumpers Zomerjassen Heren
Parajumpers Zomerjassen Dames,Parajumpers Zomerjassen Heren

Parajumpers Sale Nederland,Parajumpers Ugo Man
Parajumpers Sale Nederland,Parajumpers Ugo Man

Parajumper Kids,Parajumper Kids Jackets
Parajumper Kids,Parajumper Kids Jackets

Parajumpers Jassen Kopen,Parajumpers Jassen Mannen
Parajumpers Jassen Kopen,Parajumpers Jassen Mannen

Parajumpers Goedkoop,Parajumpers Heren Amsterdam
Parajumpers Goedkoop,Parajumpers Heren Amsterdam

Parajumpers Online Store,Parajumpers Outlet
Parajumpers Online Store,Parajumpers Outlet

Jas Parajumpers,Jas Parajumpers Heren
Jas Parajumpers,Jas Parajumpers Heren

Parajumpers Winterjassen Dames,Parajumpers Winterjassen Heren
Parajumpers Winterjassen Dames,Parajumpers Winterjassen Heren

Parajumpers Dames,Parajumpers Dames 2015
Parajumpers Dames,Parajumpers Dames 2015

Para Jumper Zomerjassen,Parajumper Jas
Para Jumper Zomerjassen,Parajumper Jas

Top